När begäret blir för stort...

Alla vet vi väl hur det känns när man verkligen verkligen vill ha något, eller någon ;)
Nu snackar vi inte "det skulle gott med en glass" utan vi snackar när man verkligen verkligen vill ha det just just nu!!!
Och har man tur så kan man ju få det, men har man otur, som i mitt fall, då det jag verkligen verkligen ville ha var helt omöjligt! Just nu nu i alla fall=(
Vad händer då? Jo man försöker stilla begäret med en massa skit i stället..
Och alla har vi väl olika sätt att dämpa begäret på, sprit, ciggaretter, choklad, bullar, shopping you name it!
För mig blev det en del ciggaretter, och konstigt nog en jävla massa korv idag...
Men är jag tillfredställd? NEJ!!!

 


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0