Är det bara jag som är hemsk??

Man har ju hört många tjejer med stora bröst klaga på att det ibland känns som att det är det enda killar kollar på (själv ar jag ju aldrig haft det lilla problemet)

Så det här måste bara tas upp, även om det kommer få mig att verka lika hemsk som alla dudes som bara checkar in brösten!

Här om dagen på jobbet kommer det in en snubbe, snygg, medelålders, men med JÄVLIGT tighta jeans!
Dom verkligen smet åt på vissa ställen, och jag kom på mig själv med att stirra på, ja just det stället..
Och när jag tänker efter så har det faktiskt hänt förut.

När jag sen frågat runt lite så är det åtminstonde en tjej till som jag känner som gör likadant, speciellt om killen har mjukisar på sig!!

Alla andra kollar mest in stilen, ögonen, rumpan.

Så är det verkligen så, att det bara är jag och en till, som är så hemska, eller är det bara något tjejer inte riktigt vill stå för?

Och frågan till er killar, med tighta byxor eller mjukisar, känner ni er lika kränkta av vårat, eller ja mitt beteende som tjejerna med stora bröst blir?


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0