Solen skiner och pannkakorna är på G, bra avslutning på en hård helg!

Blev en lång och jobbig dag för mig igår!
Efter jobbet blev det en snabb fika med Parisa, och för att ha en väldigt väldigt trött hjärna tycker jag att jag ändå lyckades hålla bra standard på konversationen, eller vad tycker du Parisa?
Sen innan påskmiddagen hos mamma tog jag mig en liten powernap, som inte hjälpte ett shit, men jag lyckades hålla mig vaken genom hela middagen också =)
Sen börjar såklart telefonen ringa, det var självklart en utgång på G och jag var tydligen medräknad.
Så det var bara, fram med sminket, svepa i sig ett glas vin, på med klackarna och röra sig mot Feven.
Som tur var med jag inte medtvingad vidare utan vid halvtre tiden när alla skulle vidare satte jag mig i en taxi tillbaka till mamma!
Och nu är det Söndag, solen skiner och Jessie håller på och gör pannkakor till oss alla =) Sweet!
Hoppas som fan att dom smakar bra!
Over and out!

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0