S&M with Rihanna



Så detta är Rihannas video till låten “S&M” som redan blivit ökänd.

Läste någonstans att Rihanna själv sagt att texten beskriver hennes egna fantasier och menar att hon älskar att bli smiskad och bunden.

Så efter att hört så mycket om videon var jag beredd på att bli chockad, men tycker inte den är värre än något annat som visas just nu. Vad tycker ni?

Kanske är jag svårchockad eller bara avtrubbad? 

Känns inte som något är nytt längre. Här är några andra låtar vars videos en gång i tiden var bannlysta från TV.

 

Elvis Presley Hound dog

Queen Body language

The Ramones Psycho Therapy

Sex pistols God save the queen

Madonna Erotica

George Michael I want your sex

Aerosmith Love in an Elevator

Michel Jackson Black or white

Prodigy Smack my bitch up

Robbie Williams Rock DJ


WORD!


Postat av: ...

Jag tycker det mer verkar som att hon försöker göra lite revolt mot allt snack som går jämt..

Med tanke på att allt i bakgrunden är tidningsrubriker, press m.m Jag tycker fortf Rihanna är grym!

2011-04-06 @ 01:39:54
Postat av: Sofia

BTW, jag tycker också fortfarande Rihanna är grym!

2011-04-06 @ 14:16:04
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: rihannaishteshit

jag tycker om att bli piskad , om det bara fanns typ nått man kunde sätta fast på väskan och alltid ha med sig ... om .

2011-04-13 @ 19:56:26
Postat av: Sofia

@rihannaishteshit

Fyndig jävel, pisk ska du ha!

2011-04-14 @ 21:27:42
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0