Oh ohh det ligger i luften!

Jävligt bra början på veckan måste jag säga! Powerwalk, solning, och sen time to work!

Men hade en känls av att det skulle hända något idag... Det liksom ligger i luften!
 Gick runt med fjärilar i magen, och väntade på det stora!
Men fuck, inget hände!!!!
Så nu sitter jag här hemma, frustrerad av att det jag trodde skulle hända aldrig hände!

Men men, det finns ju en morgondag inom kort.. Jag kanske helt enkelt bara tog fel på dagen ;)

Eller så håller jag mig till ett av mina favorit uttryck, det kommer när du minst anar det!
Och eftersom jag stod och anade något hela dagen så hände det inget!

Låter lite flummigt kanske, men sån är jag =)

Så jag avslutar helt enkelt min kväll med ett glas vin, nice musik och bara sitta här och ana om vad som kommer hända om tre veckor, för då är det dags för LA!!

Over and out!!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0