Och Karman kom som på posten...

För några veckor sen hamnade jag i en situation som jag sa kommer ha mycket med Karma att göra..
Hmm, man kan väl säga säga att det hade lite med att göra att hålla fingrarna borta från sådant som tillhör nån annan..

Och karman har slagit till ordentligt! Jag tror till och med jag fick en liten förvarning när jag nästan skar av mig tummen!

Efter det har jag fått några extra skärsås på just händerna, och igår kväll när jag råkade köra en riktig domino effekt, burken mot en annan burk, träffar Treo röret som studsar ner i handfatet för att sen flyga upp mot väggen.

Jag försöker självklart catcha Treo röret men missar och slår fingret rakt in i väggen, vilket ger en jävla smärta!!!

Och utöver det, fick jag betala tillbaka på skatten.

Karma karma where are thou? I know, right back at me!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0