It was a damn good weekend!

Jaha, så var man nu ett år äldre då.. Men vägen dit var jävligt rolig!

Helgen började ju som sagt med våran så kallade fest, som inte var nån fest men som ändå slutade så som en lyuckad fest ska sluta.. Med andra ord, tomma glas,en full askkopp och några jävligt fulla människor!

Måste nog tyvärr säga att jag var en av dom som lyckades bäst med den fulla delen..

Och när jag och Sofia och Max avslutade kvällen ute på balkongen, och pratade om helt olika saker, ingen förstod nog riktigt varandra men det känns ändå som vi kom fram till ett och annat ;)

Sen blev det ju såklart middag med La Familia och vänner hemma hos mamma, och sen en riktig helkväll på stan med girlsen boysen, brorsan och kusinen, så it was a damn good weekend!

Tyvärr så tappade jag mitt visa kort nån gång under kvällen, mina armband är borta, men jag fick en skiva..

Hoppas fan att den är bra!!

Nu är det Söndag och det enda jag ska göra idag är att chilla järnet, kolla film, äta sova och vakna upp till en ny vecka, ett år äldre, och en två veckor kvar till jag drar!

Det är grejer det =)



WORD!


Postat av: Carina

kul att du hade en superb helg....kan glädja dig med att visa kortet finns här hemma.. samt ett x antal andra prylar :)

2011-04-17 @ 21:22:44
Postat av: Angie

Ja det var ju en jävla tur!!! Kommer och hämtar dom snart =) Tack för igår mamma <3

2011-04-17 @ 23:27:36
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0