Happy birthday Angie!!

Jag föddes fredagen den trettonde, en allmänt känd otursdag, och inte blev det bättre av att jag anlände direkt…

Men efter tre dagar vände det! Dagen då Angie föddes! Idag för 27år sedan för att vara exakt!

 

Hon var den skönaste bruden jag någonsin träffat, vilket kanske inte kan räknas som så mycket då man ännu inte lämnat BB… Men jag måste vara en sann mänskokännare, för fram till idag har jag fortfarande inte träffat en skönare brud!

 

Så idag är en stor dag! Dagen då min BB-homie, min syster, min granne, min bloggkompanjon, min partner in crime och best buddy föddes!

 

Mäkta stolt att vi efter så här många år fortfarande är lika tighta! Mad love my love!

Å GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!




WORD!


Postat av: Anz

GRATTISSSSSS!!!!

2011-04-16 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0