Grattis Brorsan! =)

Nu är det Tisdag och om man tänker positivt som jag gör så är det bara en vecka kvar till im out!!!!

Och jag börjar fan bli lite nervig! Varför vet jag inte,  och jag hoppas det släpper snart!

Och snart är det dags att börja packa, två städer på två veckor krävs noga planering, så Jessica kom på den lysande ideen att vi ska packa tillsammans! Sofia var oxå på såklart. Så vi tänkte varför inte lite vin till det?

Så vi döpte kvällen till "Packa Packad"! och alla ni som vill komma kom!
På söndag gäller det!

Nog om det, idag är det min kära brors tur att fylla år så congrtaz brorsan min och dagens låt blir självklart till dgi =)

Love you!




WORD!


Postat av: Alexander

Tack så mycket, syster!

2011-04-20 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0