Det kommer hända greeejjer!! Vänta bara!

Vad kan vara bättre en än dag på jobbet med Fröken Nor =)
Jag har varit på riktigt piss humör idag, och då kan en dag på jobbet vara en riktig pina!
Men tack vare Nor så blev det en grym dag i alla fall, och jag kan säga att snart kommer det hänfda grejjer!!!

När två tunga vädurstjejer slår sina vackra och kloka huvuden ihop så finns det inte mycket att säga till om ;)

Sen avslutade jag min Lördagkväll med ett en och en halv timmes hårt träningspass med Baby Anniz, så medans ni andra som är ute och röjer ikväll, och säkert har mycket roligare än vad jag har just nu, så kmmer jag i alla fall vakna upp imorgon utan huvudvärk!

Kanske lite ont i kroppen, men det var det värt =)

Time to hit the bed och tillbringa nån timme med mina näst bästa tjejer, Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda!
Dom kan man aaaaldrig tröttna på!



Over and out!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0