Date from hell!!

Okej det här är sånt man inte berättar, MEN! Its too good to not tell =)

Som alla vet så är jag en singel tjej, precis som alla andra, på jakt efter kärleken..

Då jag ibland får höra att jag kanske har lite för höga krav, och inte riktigt ser saker som det är så såg jag det som en chans att bevisa motsatsen när jag blev utbjuden på en date av en snubbe som är totalt motsatsen av vad egebtligen brukar dras till.

Så, jag tackar ja till ett glas på stan, då mitt schema gör att det blir lite svårt för en middag.
Jag blir upphämtad på jobbet, av en date som uppenbarligen tjyvstartad drinkarna innan mig.

Men jag tänker, its cool, jag ska inte vara för kräsen ;)

När snubben sen öppet berättar för mig att han är jävligt pissnödig, och lägligt hittar en offentlig toalett, kliver in..

Jag hör skvalpandet...

För att sen öppna dörren, och fråga vad jag gillar för musik..

Fem minuter senare försöker han med en kyss osm jag artigt tackar nej till. Hey, man måste försöka se det från the bright side! Openminded!

Resten av kvällen är rätt harmlös, trevligt umgänge, på en rockklubb.. (inte min grej) Han erbjuder taxi hem för att få mig stanna lite längre.
Fine tänker jag, och stannar..

Sen när vi väl siiter i taxin på väg hem kommer den oväntade frågan, (eller snarare det självklara (för honom)
"Jag ska med hem till dig va?"

Jag;"Eh nej!!"

Han;"okej, men då är nog inte min kväll slut än."
Och han hoppar ur taxin, lämnar mig med en tickande taxa, långt bort hemifrån.
Och det var nog den enda dagen på ett bra tag som jag var openminded.

Och efter denna date from hell så har jag börjat uppskatta hiphop så mycket mer, och även svinen jag är van vid!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0