Bla ha bla ha!

Bla ha bla ha, vad gör man när man inte har något att skriva om? Jo man skriver ändå!
Time to go to work, och hopppas verkligen på en raggfri arbetsdag! Den här veckan har verkligen tagit på krafterna!

Fast jag fick till slut äntligen reda på vad jag har för blodgrupp =)
Kändes som en riktig lättnad! Det har nämligen varit  jävligt svårt att få reda på!

Dom är väldigt hemliga när man ringer, frågar ut en, för att sen neka en svaret!
Så mina teorier om att jag antingen egentligen är omänsklig eller kanske en jävligt hemlig person har nu, på både gott och ont retts ut!

Jag kanske lite, bara lite hade hopppats på att jag var lite hemlig..

Så även om den här veckan har haft sina höjdpunkter, så hoppas jag att nästa vecka kommer bli jävligt grym!

Veckan kommer ju börja med att Adam Tensta's nya skiva släpps, "Scared of the dark". Så veckan börjar ju intressant i alla fall =)

Dagens låt får bli en av Adams gamla låtar, men som fortfarande är lika bra!!

Enjoy!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0