Bakis ångest!

Shit, jag har inte mått bra idag! Blev en riktig helkväll med min Babygirl Marie igår, men rödvin får mig verkligen Fucked up, det är tydligt det!!

Efter att ha gått upp tidigt för att dra iväg på ett hemligt uppdrag med Nate, blev det sen en snabblunch med mamma, och sen har jag bara stått på jobbet och längtat hem!!!

Tur att man jobbade med Lasse som alltid kan få en på bra humör =)

Nu har jag äntligen kommit hem, och här tänker jag stanna! Helt i min egen värld, så långt borta från drama man kan komma!

Så Det här blir nog det sista från mig idag, nu glider jag in i filmernas och musikens värld, och helar mig själv för att vakna upp imorgon till en ny dag!

Lilla Jessica ringde lite snabbt för att få en liten snabb uppdatering om veckans bravader, och för att få mig på lite bättre humör så rekomderade hon en låt med Ne-Yo.

Hon känner mig allt för väl!

Så dagens låt är för mig och Jessica, och alla ni andra Ne-yo fans där ute såklart =)

Enjoy and good night!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0