WELCOME TO MIAMI!

Its tuesday night!
Jag kom hem från Zandra för en stund sen, och shieet vi har letat resor som två maniacs!
Men det va inte lätt! Allt är fan svindyrt just nu, jag blir galen!
Har varit utomland alldeles för lite det här året, så jag skiter i!
Kosta vad det kosta vill but im going! Om en månad exakt bär det av, och destination blir nog Miami =)
Welcome to Miami kommer alla dudes säga när vi stiger av vårt privat plan, med tjugo Louis Vuitton väskor på en släpvagn efter oss, tjugo väskor var alltså.
High heels on, och då snackar vi såklart Manolo Blahnik, inget annat duger för oss när vi entrar Miami.
Och sist men inte minst så är det såklart Will Smith som hämtar upp oss!
Innan vi sätter oss i hans Cadillac Escalade så sjunger han såklart för oss, WELCOME TO MIAMI!
För vi är i Miami baby!

HAHAHA IM MY DREAMS!
Men en vacker dag snart så händer det, jag vet =)


Ser ni till och med Will Smith drömde en gång i tiden ;)


WORD!


Postat av: Filippa

NIIICE!! u know ill start writing my shopping list!!! hahah <3

2010-09-28 @ 22:24:37
Postat av: Angie

haha you do that babe =) make it a looong one ;) <3

2010-09-28 @ 22:31:28
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0