Varför får alltid tjejen skiten?

Ok lets take a trip to Hollywood. Där kändisar byter partners lika ofta som pengarna rullar in på deras konton.
Typiskt exempel som jag irriterar mig på är Angelina och Brad.
Visst hon har gjort sina tabbar. knarkat lite, haft lite wild sex. So what?
Alla tidningar skriver om deras förhållande, om hur hon styr Brad med en hjärnhand, hon har nannys till sina sex barn, hon sexvägrar. Tydligen blir hon även jävligt irriterad när Brad bakom hennes rygg har kontakt med sitt ex. Jennifer Aniston, Hollywoods Crybaby.
Men glömmer alla bort att det även är Brads barn som har nannys ( precis som alla andra med samma cash).
Även han hade, och har forftfarande en förkärlek till some good puff puff passs...
Och forftfarande finns det faktum att det var han som gift man var otrogen och lämnade sin fru för Fröken Jolie.
Så hur kommer det sig att hon blir the bitch som alla hatar?
Om någon har något bra motargument, let me know!

Over And out!


WORD!


Postat av: Det du ;)

Jaa om du säger så, så vet vi ju iaf vem som är vällingwoods crybaby ;)

2010-09-13 @ 23:15:54
Postat av: Crybaby?

stranger! påstår du att det är jag som är vällingwoods crybaby elleee? ;)

2010-09-14 @ 00:25:29
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njaa alltså, om man säger såhär.. du har ju betat av en del precis som hollywoods crybaby ;) Och jag säger bara Analysera mera mohaha ;)

2010-09-14 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0