Its not over until he says its over?

Dejta aldrig den som har din mobils öde i sina händer!
En vän till mig lämnar in sin mobil på lagning, det visade sig att killen som tog emot den var rätt trevlig.
Men skenet kan bedra.
En dejt blev två, allt verkade rätt bra! Men ni vet alla hur det kan bli, man märker att man kanske inte är så intresserad iaf, det klickar inte helt enkelt.
Det jobbiga är väl att han inte riktigt accepterat det. Och i ren trots förmodar jag kommer han på fler och fler anledningar till att inte ge tillbaka hennes mobil.
Man brukar säga att allt är tillåtet i krig och kärlek.
Men vad hände med det gamla tricket att försöka köpa nåns kärlek?
Nu för tiden ska man tydligen ta saker istället!
Ja vi får helt enkelt hoppas på att han tar sitt förnuft till fånga.
Och jag tror att min vän lärt sig en läxa, lämna aldrig något viktigt till någon du inte är säker på att du vill träffa igen!
Och med dom visa orden säger jag..

Over and out


WORD!


Postat av: Fil

2010-09-07 @ 23:22:23
Postat av: Filippa

Det Finns FÖÖR många psykopater och egocentriska människor där ute!!! Stay Tha F*ck AWAY FRom me!! LOL

2010-09-07 @ 23:23:43
Postat av: Angie

Ja vi tjejer måste vara försiktiga nu för tiden! Fast snubbar har väl det inte heller så lätt ibland haha

2010-09-07 @ 23:28:30
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0