No Picasso...

Eftersom J påbörjade sin jourvecka igår är jag hemma själv med kidsen. Det har varit fullt ös hela dagen, men nu sover de sött. Ett perfekt tillfälle att måla lite tänkte jag och plockade fram duk och penslar, hällde upp ett glas vin och satte på lite skön musik.

Började skissa på en Monroe tavla, men blev snabbt väldigt less på mig själv. Monroe? Igen!

Nä, jag måste verkligen försöka hitta lite inspiration!

Känns som om jag målat alla kända ikoner. Eller?

Hjälp mig! Vem har jag glömt??


Klicka för att se bilderna större!
 alt=

Jimi Hendrix

 alt=

Angelina Jolie

 alt=

Kurt Cobain

/></a></div>  <div style=

Elvis Presley

 alt=

The Beatles

Bob Marley




WORD!


Postat av: Carina Sundqvist

Vad sägs om Tupac Shakur?

2010-09-05 @ 01:27:21
Postat av: Sofia

Ja! Såklart! Hu kunde jag glömma honom...? Tack :-*

2010-09-05 @ 15:11:36
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Filippa

Du e grym tjejen!!Dont forget Biggie and Jay-z as well ;) Being creative is such a gift...Use it when it was given to u...Ull be succesful mami..

2010-09-06 @ 00:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0