100918 lördag ♦ Lördagsromantik =)

I vädurens horoskop idag stod det att jag skulle få en romantisk och flörtsam helg..
Hmm ännu en lördag är jag hemma, helt solo!
Men lite romantik fick jag i alla fall, eller se åtminstone.
Notting Hill, filmen om Anna (Julia Roberts), stor stor stjärna som blir kär i Will (Hugh Grant).
Will som är en helt vanlig snubbe med en liten bokhandel i Notting Hill.
Har sett den någon gång förut, men hade helt glömt bort att den faktiskt är väldigt bra!
Kanske inte en av dom bästa filmerna jag sett, men definitivt en av dom charmigaste.
Kemin mellan Julia Roberts och Hugh Grant är helt underbar.
Och jag älskar dom kärleksfilmer som faktiskt kan få en att känna sig kär!
Och sen alla andra i filmen, Spike till exempel så jävla skön snubbe, man bara skrattar när man ser honom!
Ni som inte sett den ännu, se den, om ni inte har annat för er en Lördagkväll och vill känna er lite kära för en stund ;)




WORD!


Postat av: Sofia

Vad har hänt? Har du övergett vår filmgenrer av psykologiska thriller och gått över till detta?! Bytt Marlon och Edward mot Hugh och Julia?? Dags att styra upp en RIKTIG filmkväll förstår jag!!

2010-09-21 @ 22:08:52
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0