Time to rock the city...

Är nu på väg hem till Johanna för att fira hennes födelsedag!
GRATTIS GRATTIS!
Ska bli jävligt kul, och för en gångs skull börjar jag inte tidigt imorgon.
Och kvällens outfit blev mycket riktigt Outfit nr1.
Bara för att Pärlan så gärna ville det =)



Natalie tyckte att mina naglar var så fint målade också.
Vill även tillägga att hon tog dom här bilderna sittandes på toaletten!
Kissandes!
Det kallar jag skills =)



Over and out


WORD!


Postat av: Sofia

You look fine girl!!

2010-09-25 @ 22:52:51
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: babycake

en fråga bara varför tog du fotot på muggen? natta hade ju bara kissat klart å sen går ni ut nånstans å fotar men varför på muggen?

2010-09-26 @ 11:48:36
Postat av: Per

Mycket stiligt!

2010-09-26 @ 15:14:11
Postat av: Lisa

har aldrig riktigt gillat djurmönster på kläder, men ok

2010-09-26 @ 15:15:01
Postat av: Angie

Haha jag hade lite bråttom ut, så jag tog ffast henne när hon satt och kissa! så foto under tvång kan man nästan kalla det =)

2010-09-26 @ 16:50:05
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0