Sleep with one eye open.

Oh lord gårdagen har satt sina spår idag. Denna veckas Torsdag blev riktigt rörig!
Allt från polisanmälan till nattfotografering till spöken.
Middagen för min syster blev iaf lyckad, jag var en timme sen som vanligt, men hann lagom till maten, man får inte vara dum ;).
Sen blev det sminkning, Filippa håller som sagt på och utbildar sig till makeup artist, och övning ger ju färdighet. Resulatet kommer så småningom, men det blev jävligt bra kan jag säga!
Kl tre på natten begav jag  och filippa oss hem till mig, trött som satan var jag och skulle upp fyra timmare senare.
Då kom vi in på spökena! I vanliga fall brukar jag sova med en lampa tänd, men sådana barnsligheter kan man ju inte hålla med framför folk! Så jag bet ihop.
Filippa, cool lugn som vanligt somnade rätt omgående. men själv låg jag vaken. Lyssnade efter fotsteg i hallen, skuggor i rummet.  Men jag vaknade ju upp i morse som alla andra dagar.
Så vad är spöken egentligen? Är det bara inbillning, eller vad händer efter man dör? Lever själen vidare, el dör man helt enkelt bara för att aldrig mer finnas?




Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0