Geishakulor och önskedrömmar.

För nästan en vecka sen så jag ett stjärnfall!
Det var faktiskt på den senaste tjejmiddagen, ni vet den med porrfotografering och geishakulorna.
Vi alla stod på balkongen och avnjöt en efterlängtad ciggarett när det hände!
Jag och Filippa slöt snabbt ögonen och önskade, för det är ju det man ska göra när man ser ett stjärnfall.
Sen dess har jag inte riktigt kunna släppa det!
Det var nämligen tredje gången i hela mitt liv som jag faktiskt sett ett stjärnfall.
Första gången var jag i Marocko och önskade mig en häst, andra gången var förra året. Vad jag önskade mig då tänker jag inte säga för det är rätt patetiskt, men det handlade om kärlek kan jag i alla fall avslöja.
Så vart fan är hästen, och varför hände inte det där patetiska jag önskade mig!
Vem kom egentligen på den här grejen med stjärnor och önskningar?
Jag skulle gärna vilja ta mig ett snack med den personen.
Men tills dess så håller jag ändå tummarna för att min tredje önskan ska gå i uppfyllelse.
Och oavsett med hjälp från stjärnorna eller inte så är jag rätt säker på att det kommer slå in =)

Over and out!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0