One missed call..

Den här dagen har varit precis som alla andra måndagar jag kommer ihåg.
Jag har säkert haft skit roliga måndagar också, men ni hajjar grejen.
Börjar som vanligt med att jag snoozar för länge, men den här gången vaknade jag av att jag i sömnen slår till mitt vattenglas, som sedan rinner ut på mig och på hälften av kuddarna.
Jag snooza lite till ändå, jag skulle ju ändå duscha sen.

Resten av dagen har varit precis som vanligt, jobb.
Det enda intressanta den här dagen var att jag fick ett samtal från fängelset.
En mycket nära vän till mig, en gammal kärlek till och med, sitter tyvärr där han sitter.
Jag fick tillåtelse att skriva om det men tycker ändå att det är rätt onödigt att nämna hans namn här.
De som vet de vet...
Men han mådde bra i alla fall och verkade ha det rätt bra också.
Fan han har nog det till och med bättre än mig!
De har ju allt där inne, förutom sin frihet då. Själv lever man på makaroner den här månaden!
Så om det krisar ordentligt någon gång kanske man ska göra ett bankrån eller nåt ;)
Ja det var väl allt för idag! Nite nite!

Over and out!



WORD!


Postat av: Filippa

Livet är inte alltid som man tänkt sig men tänk på den fina delan att allt händer för en anledning and we will Live N We Will Learn...Det bästa här i Livet är att vi just Lär oss någonting varje dag...Att Bara kunna Uppskatta dagen i sig...sweet dreamz Babe <3

2010-09-06 @ 23:21:53
Postat av: Anz

Skönt babe, jag käkar oxå makaroner, inte för att jag inte har mat hemma men för att jag är för lat för att laga nåt annat nu när mannen e borta, min blev idag för salta och överkokta, gott tänkte jag o dränkte dom i ketchup...det hjälpte föga måste jag säga....

2010-09-06 @ 23:23:00
Postat av: Angie

Men nu blir det annat än makaroonies va när mannen i huset e tillbaka!

2010-09-13 @ 00:52:56
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0