Och staden blev rockad.

Gårdagens utekväll blev riktigt lyckad!
Efter middag och mingel hemma hos Johanna satte vi oss i taxin på väg till staden.
Vi var rätt många så vi var tvungna att dela upp oss, jag och tre andra var snabba och hoppa in i den första bilen som kom,  men precis när han skulle börja köra, så öppnade Johanna dörren och mima till mig att vi skulle byta taxi.
Jag fatta först ingenting, men tydligen luktade taxi chauffören jävligt illa haha.
Tjejerna som sen åkte med den illaluktande taxichauffören fick sedan ett skadeglatt sms från våran bil =)

Tyvärr följde jag inte med tjejerna vidare till Hells, utan hamna på Victoria istället för att säga grattis till min barndomsvän Tomas.
Var kul att möta alla gamla vänner som man hängde med under högstadie tiden, och många gamla minnen kom upp.
Tog sen en avvikare till Berns för att möta upp en vän, och även Berns var bra igår.
Inte så mycket folk som det brukar men var rätt skönt faktiskt!
Enda nackdelen med kvällen var att jag inte fick glänsa med min outfit, utan jackan var på hela kvällen =(
Och även batterierna på kameran dog, men ska försöka hitta lite bildbevis från kvällen ändå!
Så tack till alla igår, hoppas ni hade en grym kväll.

Over and out!








 


WORD!


Postat av: Sofia

Kul att ni hade en lyckad kväll. Å grattis i efterskott till Johanna =)

2010-09-27 @ 11:54:20
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0