♦ Mormor is the shieet

Idag mötte jag, Sofia och lilla Noelle såklart, upp min mormor. Vi tog en runda i Vällingby, gjorde våra grejer och snacka om det senaste! Som alla kanske vet så har jag alltid varit ett big fan av svensk hiphop. Och ni som känt mig länge vet att min favorit nr 1 alltid varit Adam Tensta. Eftersom min mormor är en stor del av mitt liv så brukar hon lite då och då få lite update om det senaste inom hiphop. Idag visade hon prov på att även hon har koll på the shieet! Från ingenstans droppa hon kommentaren;
"Jag såg han Adam Tensta i Aftonbladet idag."
Ehh ok, tänkte jag.
"Vad stod det då?" sa Sofia.
"Det va något om den här kristallen på TV, men va hade han egentligen på huvudet?"
Jag kolla på Sofia, hon kolla på mig. I mun sa vi till varandra;
"Det va nog bara hans nya frisyr!"




Antar att mormor inte kan ha koll på allt...

Over and out!


WORD!


Postat av: Sofia

Mormor IS the shieet!

2010-09-03 @ 13:19:56
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: J & V

undrar varfor? alltid favorit nummer 1 hmm.. ;)

Halsningar från Norge :)

2010-09-03 @ 17:42:01
Postat av: Anz

Haha Love mormor!!!

2010-09-03 @ 23:42:37
Postat av: Hannibal

Jag har hört att svenska flickor blir lite lite dummare när man är i norge, stämmer det? =)<3

2010-09-04 @ 09:44:33
Postat av: Jesper

äsh då, it's my cool and I can't fucking take it off!.. ;)

2010-09-07 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0