Missat Miss World!

Satt just och kollade vimmelbilder från helgen då jag hört att Angie skulle vara med på några.

Men vem dyker då plötsligt upp?

Tomas ”Coco” Eriksson, min gamla chef då jag jobbade som koreograf för bland annat olika skönhetstävlingar. Tydligen skedde det en Miss World uttagning på Pure i helgen. Kan inte fatta att jag missat det och kan inte fatta att de fortfarande äger rättigheterna till den tävlingen!!

Hade verkligen velat se den ”showen”. Skulle vara väldigt intressant att se vem min ersättare som koreograf är och hur hon/han lyckats..? Någon som vet..??

Jaja, det var gamla struliga tider, men himla kul hade vi tjejgänget som åkte på turnéerna tillsammans Sofia H, Stina, Christina, Ida och senare Elisa (bästa!), Amanda och Melika. 


Ber på förhand om ursäkt för den dåliga bildkvalitén. Hade ingen bra kamera på den tiden ;)


Miss World uttagningen i Göteborg 2005. Jag, Wille och Sofia H tillsammans med kandidaterna.


Miss world finalisterna 2005 på Clarion dagen innan finalen.



Rep innan finalen tillsammans med kollegan och grymt duktiga koreografen Christina Gusén.



Finalen  - super duktiga och fina Sofia Hellqvist med finalisterna.


Backstage Hirschenkeller, Elisa, jag och några Miss Model kandidater.


Söta Ida som var konferencier 2006.


Coco - mannen bakom det hela...You owe me money man!!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0