Jag lackar satan!

En rätt skum grej.
Igår efter Victoria , efter Berns, gick jag och en vän runt på stan. En manlig vän får jag tillägga.
Vi gick bara runt runt, snacka skit, livet, framtiden, whatever crossed our minds.
Två gånger under vår vandring, stöter vi på en kille jag typ dejtade för några veckor sen, om man ens kan kalla det dejta. Vi träffades några gånger, och för några veckor sen hade vi en liten dispyt kan man väl säga och sen dess har vi inte hörst.
Förrän igår, där jag fick frågan om min vän var min nya kille eftersom vi gick arm i arm.
För det första tycker jag att gå arm i arm är rätt harmlöst, jag menar, man kan gå arm i arm med sin farmor!
Ok att kl var fyra på morgonen, men ska det ens spela någon roll?
Så vitt jag vet finns det väl ingen regel på efter hur länge man  inte får träffa någon ny efter att ha slutat dejta någon? Att dejta någon är väl inte samma sak som att vara tillsammans?
Jag menar även om det nu var min nya kille,
har han ens rätt att ifrågasätta vem jag träffar och inte träffar, efter att vi TYP dejtat!
Jag lackar satan!
Vad tycker ni?


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0