♦ Fint folk kommer alltid sent..?

Har du någon gång stämt träffa med Angie så känner du säker igen det här;

Man säger en tid, sedan bokar man om till en senare tid tid. Den tiden förskjuts sedan något. Men sedan när man står där på mötesplatsen, två timmar senare än vad man egentligen skulle ha setts, då är hon ändå inte klar…


Varsågod att ta del av dagen SMS-konversation…


Från Angie kl 11:36

Hur mår du fröken Vista? Ses om en timme?

 

Från Sofia kl 11:39

Bara fint, om en timme blir bra =)

 

Från Angie kl 11:42

Ok, sweet! Ska bara äta nått livet och duscha.

 

Från Sofia kl 11:48

Inga problem, vi e typ klara nu… Äta nått ”livet” äru kannibal nu el?!

 

Från Angie kl 11:50

Yes, men jag äter bara liv som inte är så betydelsefulla =) Ska vi säga kl13 istället?

 

Från Sofia kl 11:51

OMG am I next?

 

Från Angie kl 11:52

Nej då, du är skyddad även om du skulle hamna i riskzonen nån gång…

 

Från Sofia kl 11:54

Good, syns vid Ica vid ett!

 

Lite senare…

 

Från Angie kl 12:42

Kan vi säga tio över?

 

Från Sofia kl 12:43

No problem mon…

 

Vid ett står jag med barnvagnen utanför Ica, men ingen Angelica syns till...

 

Från Sofia kl 13:18

Hannibal??

 

Från Angie kl 13:19

Oj jag tappa bort mig. E där om en min!


Från Noelle kl 13:20
WFT Gudmor?!


WORD!


Postat av: Hannibal

Detta må vara sant, men det finns ju en innebörd med uttrycket fint folk kommer alltid sent, för visst var jag fin när jag kom? =)

2010-09-02 @ 16:57:50
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mycket fin! Hade det inte varit för att du såg så mongo ut på korten som jag tog så skulle jag ha lagt upp dem ;)

2010-09-02 @ 17:13:29
URL: http://kingstonochnoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0