Bytt bad boys mot good cop??

Fick just höra att jag är mer lik Judit och Judit från Com Hem reklamerna. Tack för den!


Apropå, reklamen och klippet från Efterlyst. Sist Angie var hemma hos mig och kollade på Efterlyst gav hon bevis på att det inte bara är bad boys som lockar henne.
I programmet kan man SMS’a frågor till Leif GW Persson.

Så det gjorde Angie.

”Vad skrev du?” frågade jag.

”Jag frågade om han var singel?” svarade Angie.

True story!

Tyvärr hann GW inte svara på alla SMS som kom in. Men i programmet veckan därpå sa han apropå ingenting att han var gift. Angelica har inte sagt ett ord om detta efter händelsen. Jag antar att hon är helt knäckt.


WORD!


Postat av: Hasse

Varför SMS'a du inte å fråga om ja e singel??

2010-09-26 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0