Birthday coming up!

Shit redan september! Min syster Veronica fyller år om mindre än en vecka! Fan ska man köpa till dagens ungdomar? Det enda hon verkar gilla nu är en snubbe från Norge och han kan jag inte köpa, eller... ?!
Och om det vore möjligt, måste jag betala i norska kronor då? Nej, jag känner av läget redan nu och ska nog inrikta mig på något annat. Är lite inne på en norsk skogskatt, men jag är inte så förtjust i katter!
Jag ska nog fundera över det här lite till, om några förslag dyker upp , let me know!

Här kommer en bild på Veronica och mig så länge!
Over and out! 





WORD!


Postat av: Veronica

Jaa juste, det stämmer bra det :) Dagens ungdomar var väl att ta i va, börjar bli gammal nu :P Haha ska du köpa en norrbagge till mig som jag redan har, nu får du ta och komma med något bättre :P

2010-09-01 @ 22:58:05
Postat av: Veronica

Tack och hej leverpastej ;)

2010-09-01 @ 23:01:19
Postat av: Sofia

"Hva enda in i heklefjell..." har du gått och skaffat dig en norrman Virre! När presenterar du honom för godkännande då? Blir det en "bötteknott" sanrt eller..? Du får en guleböj av mig i present!

2010-09-01 @ 23:11:00
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Carina Sundqvist

Hm d dejligt d e allt jag kan säga :)

2010-09-02 @ 14:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0