45 min av smärta!

45 min av smärta, så började min dag!
Ett råd till alla som drar ut på att gå till tandläkaren, DON'T!

Idag skulle jag bara putsa, ta bort lite tandsten, ni vet.
Men got damn it vad det gjorde ont!
Det var ett bra tag sen jag var där, och det ångrar jag verkligen!
Trodde fan hon hade bestämt sig för att sakta och plågsamt slipa bort mina tänder, hon fråga i och för sig om jag ville ha bedövning, men Allan Ballan som jag är avböjde jag till det.
Hon använde någon maskin, som låter för jävligt, och det skulle komma mycket vatten sa hon.
Men när jag kände blodsmaken i munnen förstod jag att hon ljög!
Hon tog även en liten paus för att gå och hämta ett plastförkläde, ni vet typ ett sådant som kirurger har på sig!
"Det är rätt mycket blod lilla du, så jag vill helst inte att det stänker på mina kläder. hehehehe", säger hon till mig!
Jag började fundera på om jag skulle börja skrika, men man måste ju va smart, hon har ju massa grejer i min mun!
Så jag fortsatte låtsas som att alltid var cool, och till slut var hon klar, för den här gången!
Jag kom ju i alla fall där ifrån levande, och jag kontrollerade när jag kom hem att alla tänder var kvar.
Men jag kommer nog ha mardömmar om det här ett bra tag, så lyd mitt råd och gå till tandläkaren innan det är för sent!
Nästa gång kanske jag inte kommer undan så här lätt, och det var fan inte lätt!

Over and out


WORD!


Postat av: Nate

Jag ber om ursäkt hjärtat! Men jag har som sagt väldigt svårt att vakna...=)

2010-09-21 @ 13:59:07
Postat av: Allan Ballan nr2

Hur ska jag våga gå nu da...?

2010-09-21 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0