En sneak peak in i framtiden tack =)

Den här helgen har handlat mycket om relationer för mig. Och hur stor roll har ödet egentligen?
Vissa relationer man har är bara så självklara, som den man har med sina vänner och familj.
Man vet sin plats, oftast väldigt enkelt och okomplicerat.
Sen finns det ju vissa relationer man har som är allt annat än okomplicerade.
Och jag undrar, handlar allt om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle? Som när det kommer till kärlek, hur vet man vad som är rätt och vad som är fel? Vad är värt att kämpa för och när vet man att det är dags att gå vidare?
Man tror att man har koll på läget, och då händer något helt oväntat, och så var man tillbaka på noll igen.
På ett sätt är det rätt spännande, att inte veta vad som kommer hända, vart ens öde kommer föra en.
Men ibland skulle det vara så jävla skönt att få en liten snabbtitt in i framtiden. Eller hur?


WORD!


Postat av: VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

SV: vad kul :) tackar :):)



Ps. Kör en "frågestund" i bloggen nu http://vivienne.blogg.se/2010/october/nu-koor-vi.html#comment, där det är fritt att fråga vad som helst om tex mig, mina stil/mode tips osv :) Vore jättekul om du ville fråga något :D Jag gör ett blogginlägg med frågorna och svaren sen :D



KRAM

2010-10-11 @ 00:32:46
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: Tina

Det där var mitt i prick. Helt rätt sagt!

2010-10-11 @ 09:38:39
URL: http://ting84.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra skrivet Angie! Jag håller med om allt utom sista raden. Jag skulle inte vilja veta vad som kommer... Tror att man ska följa sitt hjärta även om det leder en fel ibland, det gör en stark. Dessutom bidrar det till intressanta samtalsämnen på tjejmiddagarna =P

2010-10-11 @ 11:46:52
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Sammi

Jag tror på ödet ;)

2010-10-11 @ 13:08:02
Postat av: Jenny

Bra inlägg =)

2010-10-12 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0