Trippa eller klampa, det är frågan...

Det blev faktiskt en jacka! En brun dunjacka som är en aning figursydd. 
Nu var det bara ett par varmare skor som behövdes...

Men som alltid när jag ska leta efter några ”praktiska” skor så hittar jag ett par andra snygga ”opraktiska” som jag heller vill ha. Å det är just detta som gör att jag aldrig har några bra slit och släng skor utan alltid trippar runt i högklackat i alla väder.

Så efter att ha stått med beslutångest med ett par i vardera hand bestämde jag mig tillslut för att inte ta några alls och istället gå hem och fundera lite. Otroligt moget tycker jag såhär efteråt, men önskar samtidigt att jag skulle ha gett efter och köpt det där snygga… Fast det var ju ett par praktiska jag skulle ha!
Usch, blir så trött på mig själv..!


What to do??

      


WORD!


Postat av: Sohlberg

Men de praktiska skorna ser förbannat jäkla snygga ut =)

2010-10-30 @ 16:23:20
URL: http://sohlberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst var de...

Problemet är att jag inte ser klok ut utan klackar..! Men man kanske ska ge det ett försök i alla fall då... =)

2010-10-31 @ 21:17:22
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0