Tjänade en timme, eller inte...

Idag var det farmors tur att ha barnbarnsabstinens och ville mer än gärna vara barnvakt. Vilket passade oss perfekt då J skulle på sin thaiboxning och jag gärna ville fortsätta min skojakt. Så, så blev det…


Förutom att jag inte hitta några ”praktiska” skor förstås. Jag ser ju inte klok ut utan kackar!

För att stilla shoppingbehovet blev det istället ett nytt soffbord, efter ett spontant infall, och en svart jordglob (som jag inte riktigt vet var eller till vad jag ska ha den till). Och så en massa kläder till kidsen såklart.


Felix


Mitt i shoppandet ringde J och påminde mig att han skulle till träningen klockan 16 och att det är idag man ställer om klockan, så att jag inte skulle undra vart han tagit vägen.

”Ja, ja, jag vet!” sa jag.


Men tydligen vet jag inte alls. I alla fall igenting om vintertid. För när min klocka var 16 tyckte jag att jag fått nog av att springa i affärer och lika gärna kunde gå till J’s träningslokal och möta upp honom. Perfekt timat till att han skulle vara klar och så att jag kunde få skjuts hem. Jäkla bra grej det här med vintertid tänkte jag nöjt.


Bara det att när jag klev in i den bastuvarma och inte så diskret luktande träningslokalen så stod J där pigg, snygg och fräsch. Det vill säga allt det han inte brukar vara efter sina pass.
Då insåg jag att hans träning inte allas var slut utan precis skulle sätta igång.
Jäkla grej det här med vintertid, tänkte jag surt och slog mig ned på åskådarbänken.


Men det visade sig vara ganska kul att sitta och titta på när de kämpade och fightades som galningar. Blev faktiskt riktigt imponerad av J! Tror till och med att Angie kanske behöver börja oroa sig för sin titel som västerorts slagskämpe… Eller? Kanske ska ta och köra en ultimate fight för att reda ut det hela..?


WORD!


Postat av: Anonym

roligt;)

2010-11-01 @ 06:36:31
Postat av: Anonym

Å tokigt =P

2010-11-01 @ 10:11:25
Postat av: Tess

Glad Påsk!

Hoppas att helgen inte kommer att kännas allt för lång ;D

Kram!

2012-04-07 @ 11:39:44
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0