Tattoos on girls - hot or not?

Läste precis att det kommit en ny tatueringsmetod som gör att det är lättare att ta bort tatueringen med laser om man skulle ånga sig i framtiden.

Fast om man redan innan man gör en tatuering har tanken att man kanske vill ta bort den senare i livet, kanske man inte ska låta sig tatueras överhuvudtaget kan jag tycka. Själva syftet med att plåga igenom sig en tatuering ät väl att den ska sitta där for life… Eller?

 

Fast å andra sidan är jag själv inte helt nöjd med min tatuering på handleden. Så det är klart att man kan ångra sig och då skulle det ju vara skönt om de gick att ta bort dem lättare.

 

Vad tycker ni om tatueringar egentligen?
Personligen tycker jag att det är hett på killar, medans det krävs en speciell tjej för att kunna bära upp en full sleeve tillexempel.
Jag själv är inte den tjejen...

 
Tattoos on girls - Hot or not?

Ja, love it! Ju mer desto bättre!
Nej usch, trashigt!
Nja, någon enstaka kan vara hett om det passar tjejen i fråga!


Se resultat


WORD!


Postat av: Julia

haft en bra måndag ? :)

2010-10-18 @ 21:46:24
URL: http://missmarvellous.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Något enstaka tycker jag är fint! :)

2010-10-20 @ 10:20:36
URL: http://loviiiiisas.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag älskar tatueringar! Tycker att på rätt tjej kan det va jävligt hett! Jag har ingen än dock, men det kommer d kommmer =)

2010-10-20 @ 18:41:05
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0