Svarta hål och Superkrafter!

Så var det söndag igen! Shit va tiden går snabbt! Igår blev det utgång med miss Filippa!
Verkade som att the "Real party" ägde rum i en helt annan stad denna lördag =), men eftersom vi inte var där fick vi göra det bästa av kvällen!
Efter några glas på hennes jobb satte vi oss i en taxi mot Berns! Tydligen var det lista där ikväll, och vi var inte med!
Men genom att låtsas lite brukar allt funka, så vi kom in enkelt och smidigt!
Smockat med folk var det, och musiken var sådär, men blev en ganska intressant kväll ändå!
Tyvärr så blev jag full på den här nivån när man gör saker man tycker verkar skit bra just då, men inte alls lika bra dagen efter! Som att bli onödigt arg på folk, och ringa till folk mitt i natten. Sådana pinsamheter pratar jag om! Men men, man kan ju inte alltid vara perfekt ;)

Nu är jag hemma hos mamma och resten av packet, och har kommit in i jävligt intressanta samtalsämnen,
som år 2012. Året då vi enligt min bror och Mayaindianerna kommer sugas in i ett svart hål och dö!
Och sedan förde jag in oss på nya grejer, nämligen superkrafter!
Vilka superkrafter skulle ni ha om ni fick välja? Min skulle nog vara att styra folks känslor, eller byta skepnad!
Och självklart skulle jag ha en fett sexig superhero outfit också ;)




WORD!


Postat av: Redneck

Min superkraft skulle lätt vara att förstöra svarta hål..

2010-10-20 @ 16:11:36
Postat av: Angie

Men är inte det lite tråkigt? tänk om det svarta hålet aldrig ens kommer i närheten av jorden, då har du ju bara en superkraft fast inget att göra av den! Think redneck think!

2010-10-20 @ 19:16:12
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Redneck

Jag får den superkraften om det skulle hända!! Annars är jag bara jävligt skön..



LOL

2010-10-20 @ 23:22:53
Postat av: Superhero S

Min superkraft är att lura veklingar att tro att världen ska gå under 2012 så att de skänker mig alla deras pengar...

2010-10-21 @ 10:32:38
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0