Stackars mig...

Jag har blivit sjuk..! Tror jag i alla fall…
Känner mig helt slut och orkar inte göra någonting alls!

Så förlåt att det inte blev något blogginlägg igår och förlåt ni söta som frösökte få tag på mig, jag låg nedbäddad i sängen och tyckte synd
om mig själv.

 

Idag mår jag lite bättre, men bara lite. Måste ta och skaffa mig en varmare jacka nu när det blivit så kallt. Så jag har nu efter två koppar kaffe tvingat mig ur min varma sköna säng för att ge mig iväg på jackjakt.

Ett knep för att må bättre när man känner sig som skit är att sätta på sig något fint. Så dagen till ära matchar jag och Noelle därför varandra i likadana leggings med detaljer i skin imitation.
Hot säger jag, not säger min mamma. Vad säger ni?



 


WORD!


Postat av: Anonym

<3

2010-10-29 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0