Sex in the Hood

Angie pratade om Sex in the City i sitt inlägg så jag tänkte dra en parallell.

Vem är du av de fyra??

För visst är det så att vartenda tjejgäng som sett serien (dvs. alla) jämför sig med karaktärerna och delar ut roller till varandra.

Den killgalna singeltjejen blir Samantha, medan ”the good girl” i gruppen blir Charlotte. Fast egentligen vill vi alla vara Carrie...

Själv tilldelades jag rollen som Miranda, enkelt med tanke på att vi delar hårfärg.


Fast helst skulle jag nog vilja vara en Samantha, bara för att jag tycker att hon är så cool.

Men problemet är att jag är väldigt kräsen när det gäller killar och trivs bättre som flickvän än singel så har jag en alldeles för kort ”lista” för att kunna tilldelas hennes roll.

Dessutom har jag ju hittat min ”Steve” och vi har barn och jag kan nog vara ganska sarkastisk ibland. Så kanske är jag en Miranda ändå..?


Att vår Angelica är en Carrie är det i alla fall ingen tvekan om. Lika skogalen, neurotisk och kär i kärleken. Och nu har hon ju till och med sin lilla ”spalt” som hon skriver här!

Hon kanske inte hittat sin ”Mr Big” ännu eller kanske han funnits där hela tiden?

Jag vet inte… Kanske är du han?

(Ja, för om du tror du att du är Angies ”Mr Big” kan du väl höra av dig till mig så styr jag upp en blidedate ;)

 

Ni som läser detta och undrar vem fan Carrie, Miranda, Steve och Mr Big är ni går genast och köper er Sex in the City boxen och pluggar på, detta hör till allmänbildningen!


WORD!


Postat av: Jenny

Jag är också en Miranda =)

2010-10-12 @ 11:07:48
Postat av: Carrie

Tack för dom fina orden Miranda ;)

Tror även att alla har vi lite av nån av dom i oss!

2010-10-12 @ 12:25:09
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Miranda

Varsågod Carrie ;)

Hoppas det är okey att det blev något av en kontaktannons också ;P

2010-10-12 @ 12:55:57
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Jag vill vara med :):)

2010-10-12 @ 13:19:34
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Fanny

Humm.. Jag är nog en Carrie jag med =)

2010-10-12 @ 13:42:54
Postat av: Anonym

Det ska vara one tree hill <3 hahah, ;d

2010-10-12 @ 15:20:09
URL: http://soofiejansson.blogg.se/
Postat av: ´Filippa

Im deff Samantha!!A workoholic who Loves SEx!lmao

2010-10-12 @ 23:40:02
Postat av: Angie

hahha bästa babe!

2010-10-13 @ 00:55:23
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0