Paranormal Activity 2

Saturday night fever.. Eller så kändes det i alla fall efter fredagens kväll med Filippa..
skulle bara snällt ta en drink men en vän efter jobbet innan han började jobba..  Men efter två glas kände jag att kvällen inte var klar än. Mötte upp Filippa på hennes jobb, och eftet det blev det East. Och kvällen slutade väldigt sent!
Så igår kan jag säga att jag var rätt död! Hade planerat en lugn hemma kväll med Me Myself and I.
Men syter Jessiaca ringer, hon har såklart bokat nattbio för oss. Paranormal Activity 2.
Ni som sett den frsta vet, Creepy as hell!!! Just därför var film nr 2 inte lika scary, men jag svär, är fortfarande lite skakis! Så ni som gillar att känna hjärtat i halsgropen, Enjoy =)


WORD!


Postat av: naliie

vaa har de kommit en 2a också!

fan jag höll på och döö när jag såg första :O



var med i min veckans blogg tävling :D

2010-10-25 @ 12:56:13
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0