Pälsjackor och äggkastare.

Efter en fett lång och jobbig dag på jobbet, mötte jag upp Sofia och kidsen, mormor och Veronica i Vällingby.
Efter en mycket trevligt middag, gick jag med Sofia hem en stund för lite girltalk.
Innan jag skulle gå hem tvingade jag med Sofia ut på balkongen för att avnjuta en efterlängad ciggarett!
Jag håller nämligen på att sluta röka, men ibland är begäret för starkt!
FAN,vad det är kallt ute och vi kom snabbt in på årets vinterjacka, what to wear?
Pälsjackan är ju både snygg och varm. Vi gick snäppet vidare och kom in på äkta eller oäkta päls!
Jag måste faktikst erkänna att jag har både och! Hate it or Love it? Vi har redan ställt frågan men jag frågar igen! 
Jag menar, man vill ju inte gå på stan och bli attackerad av crazy people som kastar ägg på en!
Fast egentligen,. hur många går runt med en tolvpack ägg i handväskan?!
Så jag antar att jag inte bara kommer låta den hänga och förfalla, så alla äggkastare där ute, denna vinter kommer jag gå runt på stan... Med två tolvpack ägg!!!







WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0