La Spyan

Jaaa, vad ska man säga om gårdagens kväll.. Intressant är nog ordet.Det hemliga eventet verkade väldigt hemligt till och börja med. Jag Sofia och Filippa dök upp lite innan ett snåret och trodde att vi kanske var lite sena, men det visade sig att vi var väldigt tidigt ute! Stället var tomt och vi kände oss nästan lite dumma när vi satt där, omgivna av ingenting. Men allt eftersom så dök mer och mer folk upp. Jävligt mycket skumt folk måste jag säga, men det vägdes upp av Pato och Jeff =) Och såklart kvällens stjärnor. Och då menar jag inte oss tre tjejer, för vi va fan fly as hell igår ;)
Nej jag menar Adam Tensta och Michel Dida såklart. Som Sofia redan sagt var dom grymma som alltid, så fett besviken blev jag över att filmen blev så dålig, men men, det kommer fler tillfällen för det..
Som sagt en intressant och rolig kväll var det i alla fall! Men det har jag alltid med mina girls!


Over and out



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0