Kodord Lejon

När jag idag på bussen på väg hem satt och reflektera över gårdagen kom jag på det, Kodord Lejon!
Vi var lite osäkra på hur vi skulle bete oss om vi hamnade i en viss situation, så Sofia droppa kodords grejen, och kod ordet blev lejon.
Hur jävla töntigt som helst egentligen, men sådär har jag och Sofia hållt på i alla år, vi hade till och med ett eget kodspråk ett tag!
Och det roliga är att Filippa också bara va helt med på noterna haha.
Det fick mig att tänka på att vilket hood man än kommer ifrån så verkar alla tjejgäng vara mer eller mindre lika!
Fast om man kommer från Vällingby eller Handen kanske man var liiite coolare än dom andra ;)
Och skillnaden är väl att man hade lite olika intressen, vissa kanske brann för sin bokklubb, medans andra var ute och slogs, eller vad vet jag..
Men jag kan tänka mig att just kodordet är något som alla tjejer använder.
Undra hur det är mellans dudes, håller dom också på med kodord?

Over and Out



WORD!


Postat av: Joel

Hummm... Undra vilken klubb ni var med i bokklubb eller fightclub..? Jag tror jag vet ;)

2010-10-09 @ 18:57:46
Postat av: big daddy caine

d e fan inget man använder som snubbe vi e inte så sluga som ni tjwejer

2010-10-10 @ 13:55:33
Postat av: Sofia

@Big daddy caine; Sad but true...

2010-10-10 @ 21:30:57
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0