(Gud)mor Beyoncé ;)

Imorse när jag höll på att lämna Kingston på dagis ringde J mig. Han brukar aldrig ringa vid den tiden, för att han vet vilket kaos det brukar vara att lämna vår minigangster. Så det här måste vara väldigt viktigt, tänkte jag. Det var det också…

”Jay-Z och Beyoncé ska få barn!” sa han uppspelt.

”Ska de få barn? Va roligt!” sa jag.

Sedan ser jag att Kingston klättrat upp på dagisgårdens staket och format händerna i position redo att dyka, så jag är tvungen att lägga på för att stoppa Evel Knievel.

”Är det några ni känner som ska få barn?” frågade en dagisfröken som hört samtalet.

”Ja, Beyoncé är gravid!” sa jag.

”Jaha, är det Kingstons Gudmor?”


Jag vet att det är fult att ljuga, men jag kunde inte missa denna chans. Vore det inte fantastiskt om ryktet spred sig att Beyoncé är Kingstons gudmor…

 

Så jag känner mig härmed mycket nöjd med att inte bara ha ”outat” att två av vår tids största artister ska ha barn ihop, utan att även att J läser skvaller och sist men inte minst att de på dagis tror att Beyoncé är Kingstons gudmor. Eller möjligtvis att de tror att Angelica är Beyoncé..?




WORD!


Postat av: miixx

söt blogg :D ska vi följa varandra via bloglovin ?:DD

2010-10-21 @ 11:13:05
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0