Grym kväll!

Klockan är nu 01.39, and its time to hit the bed!
Denna vecka började grymt! Ryan Leslie körde som sagt på Berns ikväll, och vi var där! Och med oss menar jag Mig själv och Filippa. Men vägen dit var lång! Som vanligt är jag alltid ute i sista minuten, även denna Måndag!
Hur skulle vi fixa biljetter?! Det är några dagar innan löning och jag är så broke man kan bli!
But it was meant to be =) Filippa fixade och Berns blev det!
Showen var grym, och sällskapet snäppet grymmare! Som vanligt blev det lite drama, men det hör ju till!
Nu är det dags och sova, och den sista tanken som snurrar runt är hur ska jag palla jobba imorgon, och fuck va mycket lättare det vore om man vore.. A Billionaire...
Sweet dreams =)

Over and out

Travie McCoy feat. Bruno Mars - "Billionaire"




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0