Gårdagen...

Efter att ha laddad med Red bull hela söndagen för att orka med kvällen, sprungit och stress shoppat kläder och kämpat för att få kidsen att sova tidigt… Då säger plötsligt Angie att hon inte ”pallar”!


Hell no..!


Men med lite list och charm fick vi tillslut med henne i alla fall, och det tror jag att hon var glad för sen, för det blev ju som sagt en grym kväll ;)


Zandra hade styrt upp en massa sköna människor, många som jag aldrig träffat förr. Å ni vet hur det kan vara då… Det finns alltid någon som man inte går ihop med eller stör sig på. Men inte denna kväll! Det var verkligen bara sköna människor på plats…

Det slog mig just att det kanske var så att jag var den som ALLA störde sig på…! Haha, I hope not… ;)















WORD!


Postat av: XOXO, LANAH

Härliga bilder :D

2010-10-25 @ 19:38:43
URL: http://lanahs.se
Postat av: Jenny

Fina ni är tjejer!

2010-10-25 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0