Friday night out.. Again..

Shit har varit så lost den här veckan att jag trodde det var söndag igår! Fattade inte varför folk messa om skola och jobb! Jag tänkte har folk blivit så flitiga att dom gör inbrott i skolan på en söndag? Damn..
Men visade sig bara att jag varit i någon slags koma den här veckan.

Men nu är det fredag och mammas fästman Claes fyller år! Just nu står han och lagar en riktig gourmet middag till oss andra medans vi latar oss, eller hänger vid datan!

Senare ikväll blir det Lobby. Klubbkoll.se har 2-års jubileum och gästas av ingen mindre än Lazee!
Så jag och Nate, Filippa tänkte gå dit, mingla lite med förhoppningsvis alla sköna människor.
Och hälsa på Fredric såklart =)
Den vanliga frågan är som vanligt..
WHAT TO WEAR?! Återkommer med det.

Tills vidare, så här ser det ut när Claes lagar mat och vi andra, ja vi gör något annat.







Och så här roar vi oss under tiden...


Supermario Time =)


Min bror Patric


Syskonkärlek?


Hmm...


Vi glömde köpa födelsedags kort så vi gjorde ett eget =)


Min bror med kläder på.

Over and out


WORD!


Postat av: Sofia

Grattis C!!

Å grattis till å få laga middan på din egen födelsedag...

Å grattis till det fina kortet...

Verkligen grattis...



2010-10-01 @ 21:59:20
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Pärlan & Juvelen

Grattis Claesboy ;) Kunde inte sagt det bättre själv Sofia ;P

Fråga 1: Varför går Patric runt halvnaken?

Fråga 2: Varför ser jag ut sådär på kortet? ;O

2010-10-01 @ 23:56:04
Postat av: big daddy caine

ja undrar samma sak? va e d för pose han kör me halv naken???? kostigt å sen måste han ju läraa sig skriva som en en rikigt man inte som en 7åring

2010-10-02 @ 12:55:25
Postat av: Angie

Veronica lets face it, du vfa i Norge och satt på en sten, du var liiite under oss just den dagen =) Därför, liggandes!

men vi älskar ju dig!

2010-10-03 @ 22:34:32
Postat av: Redneck

vem är denna big daddy caine som kritiserar mitt sätt att skriva?

2010-10-14 @ 23:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0