Digga eller ligga?

Söndag brukar kallas vilodagen. Men eftersom jag är född på en måndag, ingen chans!
Efter en jävligt lång och hård dag på jobbet, efter en jävligt lång och hård helg, så övertalade tjejerna mig att gå ut! Snacka om vilken makt mina ladies har över mig ibland!
Det blev i alla fall en FET kväll, as always! Och jag får alltid nytt material att skriva om!
Så.. Ladies.. And gentlemens.. Ligga eller digga?
Min vän har två män i sitt liv just nu. En som hon diggar, och en som hon vill ligga med!
Problemet är bara att de två dudes som har birollerna i denna såpa råkar känna varandra. Och båda diggar, och vill ligga med min underbara vän.
Men den eviga frågan, kan man både ha kakan och äta den?
Allt handlar ju i och för sig mycket om hur slick man är ;)
Men vad tycker ni? Ska man ligga eller digga? Eller kan man faktiskt göra både och?
Suck it and feel it, and answer my question =)



Zandra och Filippa =)

Over and out!


       
        Digga eller ligga?

Digga!
Ligga!
Varför välja? Ta båda!

Se resultat

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0