Dagens hjälte!

Härmed presenterar jag dagens, eller varför inte veckans hjälte!
Anna-Maria Johnsson =) Mötte upp min kära Anniz efter jobbet för att gå och träna!
Anniz röst var helt förstörd men hon var skit glad ändå! Den blev nämligen förstör när hon sprang efter en rånare!
And here is the true story, jag varken lägger till eller ändrar något!

Närr Anniz hör att det är något som händer på guldbutiken brevid hennes jobb, gör hon först det enda rätta, larmar polisen, grejen är bara den att nu tror polisen att det är hennes jobb brottet begås på, men men.
Ho går sedan ut för att kolla va fan som händer! Då ser hon hur rånaren försöker slå sönder rutan för att komma ut, men en konstig liten batong som ändå är rätt tjock.
När rånaren till slut lyckas och ska ta sig ut märkes Anniz till sin häpnad att även rånaren är liten och tjock, men med ett väldigt snällt, kanske till och med lite gulligt utseende!
På grund av att han är tjock så fastnar han i sitt lilla hål! Anniz står och kollar på ett tag, ganska faschinerad av snubben!
När han till slut kommer loss och börjar gå mot närmaste utgång så tänker Anniz "What da fuck!" och springer efter! Snabb som blixten är hon! Och när rånaren vänder sig om och ser henne komma springande så börjar han också springa! Anniz tänker att han tar jag!
Men rånaren är snabbaren än vad hon tror, kanske springer han mycket på sin fritid, eller vad vet jag..
Anniz ger i alla fall till slut upp och går tillbaka mot jobbet.

Polisen är där och det visar sig att rånaren egentligen är en inbrottstjuv som har glömt alla sina verktyg och även sin plånbok, så han kommer nog till rätta ändå, även fast Anniz inte lyckades fånga honom, men det är ju tanken som räknas =)

Jag frågade sedan vad Anniz skulle gjort om hon hade lyckats fånga honom. Och hon hade faktiskt redan tänkt ut det.
Det skulle vara två väldgt stora män där som skulle hålla fast honom tills polisen kom, och sedan skulle hon få ett samtal frrån typ Hasse Aro som skulle bjuda in henne till efterlyst!
Fast hon skulle helst vilja ha ett suddigt ansikte och en sån där förvräng röst.. Jag menar man måste ju vara lite anonym när man blivit dagens, eller till och med veckans hjälte ;)

när vi sedan kom till gymet var vår avdelning stängd, så vi gick hem. Men än en gång, det är ju tanken som räknas!

Over and out!


WORD!


Postat av: Anniz

Asså borde jag typ inte fått en ros eller nåt oxå, jag menar, jag sprang ju ändå ganska långt....och lite halstabletter för jag har fortfarande ont....

2010-10-22 @ 12:22:22
Postat av: zollie.blogg.se

sv: Snöar det?:(

2010-10-22 @ 13:39:42
URL: http://zollie.blogg.se/
Postat av: starsinmyminds - miranda ^^

Hej!♥



- Vilken jädrans fin blogg du har.

Vad gör du fredagskvällen?

2010-10-22 @ 14:15:25
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/
Postat av: Sofia

Wow Anniz! Från och med nu kommer jag akta mig från att göra inbrott i närheten av dig ;)

2010-10-23 @ 21:37:07
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0