Bjud(en) på middag?!

För att gottgöra mig för nattens trakasserier skulle Angie bjuda mig och kidsen på middag.

Men snart visade det sig att damen hade tappat sitt kreditkort (igen). Så det blev big mama som fick ta notan i slutet i alla fall. Men som man säger; Det är tanken som räknas!

Fast jag vet inte om det räknas när det är Angelica själv som säger det ;)

Men, men…

Till sällskap fick vi mormor Eiwy och Veronica och det blev i alla fall en god, mysig och en aning stökig middag. Som vanligt alltså…



Kingston beställde pizza och bärs(?)


Mormor vill inte vara med på kort...


Noelle är nöjd med det mesta i livet och njuter av ett torrt kex...


Vi har tydligen väldigt roligt...


För att sedan bli väldigt seriösa...


WORD!


Postat av: AngieLoco

Hahaha fy fan asså! Vilken pizza!

2010-10-20 @ 00:34:32
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angie

Om vi inte hinner innan thailand så bjuder jag på kinamat när jag kommer hem! deal?

2010-10-20 @ 19:34:52
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0