Analytiker eller psykopat?

Först och främst vill jag bara säga att jag inte förstår varför Angie är så fördomsfull?!

Varför skulle det vara så chockerande om jag bakat ihop en tårta?!

Inte för att jag någonsin tidigare har gjort det… Och så inte heller denna gång…

I själv verket bjöd jag på den tårta som Max och Linnea tagit med sig igår, men som vi då var för mätta efter all pizza för att äta.

Men ändå! Jag skulle kunna ha bakat en tårta om jag ville… Kan väl inte vara så svårt?

Försten tror jag inte miss Angie är bättre själv! Kanske får styra upp ett bakbattle..?

 

Hur som helst smakade tårtan mycket bra (tack Max och Linnea!), så jag, Magda, Angie och kidsen skyndade att slänga i oss den medan mr J var och tränade.

Kingston passade på att ta flera portioner (på eget initiativ under snabba obevakade sekunder). Men det hade bara en positiv inverkan då han blev på stålande humör. Eller kanske var det Magdas dotter Emilia som påverkade honom..?

För han tittade på henne med stora ögon och delade mer än gärna med sig av sina leksaker.

Han till och med lät henne köra hans stora heliga sparkbil. Han som aldrig leker med tjejer!

Vad säger du Magdish om ett arrangerat bröllop mellan dem om sådär 20år?

På så sätt vet vi ju garanterat att vi får söta barnbarn!

 


Emilia och Kingston.


Medan kidsen lekte ägnade vi oss åt det ökända tjejsnacket.
Vi är mitt uppe i att analysera ett SMS som Angie fått då mr J plötsligt kliver in genom dörren.

”Alltså Angelica du är ju typ psykopat som håller på med dina strategier!” säger han.

Varför ska han alltid ta oss på bar gärning när vi gör sånt som ALLA tjejer gör?!

För kom igen tjejer, vem har inte fått ett meddelande av en kille som man sedan läst upp för bästisen i hopp om att få hjälp med att tyda vad det är killen egentligen vill ha sagt?!



WORD!


Postat av: Psykopaten

Ja vad ska man säga. ni killar kommer nog aldrig förstå ;)

2010-10-10 @ 23:22:36
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller me, de kommer aldrig förstå!

2010-10-11 @ 13:05:20
Postat av: Jasmine

Nope, never, hehe =P

2010-10-12 @ 12:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0