Phi phi Island och Peter =)

Så var det lördag morgon, vi hade fixat båtresan till Phi phi island dagen innan och även mailat grabbarna som hade åkt dit i väntan på att regnet skulle upphöra. så dom hade kollat upp nåt billigt hotell åt oss så allt var klart!
Båt resan tog ca en och en halv timme, och på vägen dit så blev vädret bara bättre och bättre!
Gavin mötte oss i hamnen, bakfull som ett svin! Han visade oss sen till vårat hotell för en natt!
Och jag är fett glad att det bara var för en natt! När det är billigt så kan man tydligen inte förvänta sig så mycket!
Inget varmvatten och det stank avlopp så fort man spolade på toaletten, men wtf vi är krigare!
Gick och åt lucnh, min mage var fortfarande rätt öm efter magsjukan så fick inte i mig så mycket..
Sen stranden, sol, vatten och öl =) Life as it should be!
Senare kom Ben gående, även han rätt sliten. Senare kom norrmannen Daniel med båten från Phuket, men tre andra, Lilla Q från Sverige, engelsmannen John och spanjoren Sergio! Sweet sweet sweet!
Alla var skit trevliga,Dan hade vi tydligen mött förut nån natt i Ao Nang, men antar att jag va lite för full den kvällen..
Sen blev det en fet kväll med barhoppning runt phi phi och sen avslutning nere på stranden!
Jag mådde som sagt inte så bra i början, men desto mer alkohol desto bättre mådde jag, ren chansning egentligen. Kunde lika gärna ha däckat but i was feeling good as hell!
Sen hände det sjukaste! Stod och väntade utanför 7/11 på dom andra, när jag ser någon snubbe jag känner igen. PETER! Tydligen så bodde han där på ön! Helt sjukt!











WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0